• dozynki.JPG
  • dozynki 2.JPG
  • klodawska-majowka_8.jpg
  • klodawska_majowka_1.JPG
  • klodawska_majowka_2.JPG
  • klodawska_majowka_3.JPG
  • klodawska_majowka_6.JPG
  • KNR.JPG
  • knr 3.JPG
  • lipy2.JPG
  • lipy6.JPG
  • lipy9.JPG
  • lipy wojt.JPG
  • LNM.JPG
  • pilka.JPG
  • pippi.JPG
  • pippi 3.JPG
  • pippi warsztaty.JPG
  • playbackshow 1.JPG
  • playbackshow 3.JPG

WAKACYJNY TURNIEJ PIŁKI NOŻNEJ - EDYCJA 2015

 

 O PUCHAR WÓJTA GMINY KŁODAWA

20.08.2015r. (czwartek) boisko SHR Wojcieszyce, godz. 11.00

Organizator                    - Gminny Ośrodek Kultury w Kłodawie z/s w Wojcieszycach

Honorowy patronat        - Wójt Gminy Kłodawa                                             

Termin i miejsce             - 20 sierpnia 2015r., boisko SHRu w Wojcieszycach, godz. 11.00.

 

Cel imprezy                     - Popularyzacja piłki,

                         - Integracja środowiska poprzez sport,

                         - Zapewnienie czynnego wypoczynku i współzawodnictwa       

                           sportowego,

- Promocja systemu małych imprez sportowych  

  organizowanych przez lokalne środowiska.

Regulamin turnieju   „O PUCHAR WÓJTA GMINY KŁODAWA“

I. Uczestnictwo

Turniej przeznaczony jest dla osób w wieku szkolnym

(kl. IV-VI szkoła podstawowa oraz gimnazjum)

W turnieju mają prawo startu drużyny składające się z  5 zawodników w polu + bramkarz oraz zawodnicy rezerwowymi  (maksymalnie 8 zawodników w drużynie).

Zawodnicy zgłoszeni do danego zespołu na początku rozgrywek, nie mają prawa przejść           do innego zespołu w trakcie trwania turnieju.

Opiekun zespołu powinien przed pierwszym spotkaniem przedstawić organizatorowi listę zawodników.

Wszystkich zawodników, trenerów i kibiców turnieju  obowiązują zasady „fair play”

Wszystkie drużyny zobowiązane są posiadać stroje sportowe

Zabrania się wnoszenia alkoholu na teren turnieju.

II. Przepisy gry:

Mecze odbywają się według przepisów piłki nożnej:

  • w meczu uczestniczy bezpośrednio 5 zawodników w polu + bramkarz
  • czas gry: 2 x 5 minut, do 2 minut przerwy w fazie grupowej

                      2 x 7 minut, do 3 minut przerwy w fazie pucharowej                       

  • w fazie pucharowej rozgrywany będzie jeden mecz decydujący o zwycięstwie danej drużyny w przypadku remisu dogrywka 2 x 3 minuty. Jeśli dogrywka nie wyłoni zwycięzcy następuje seria rzutów karnych (3 strzały, a następnie do pierwszej wygranej serii)
  • w fazie grupowej obowiązują przepisy zawarte w pkt. IV pt.: Punktacja
  • rzuty z autu wykonywane są dowolnie ręką lub nogą
  • zmiany zawodników lotne (bez konieczności zgłaszania ich sędziemu). Za złą zmianę zawodnika rzut wolny dla drużyny przeciwnej, za złą zmianę bramkarza rzut karny
  • bramkarz po aucie bramkowym wybija piłkę dowolnie ręką lub nogą nie dalej niż poza obręb swojej połowy  boiska
  • nie obowiązuje przepis o spalonym
  • podczas wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się co najmniej w odległości 5 m od piłki.
  • rzut karny wykonywany jest z odległości 9m od bramki
  • pozostałe przepisy zgodnie z przepisami PZPN-u

                                                                                         

    III. Kary:

    Zawodnikom za niesportowe zachowanie grożą następujące kary, które są wymierzane przez   

    sędziego prowadzącego spotkanie

  • kara wykluczenia ze spotkania na 1 minutę
  • kara wykluczenia ze spotkania na 2 minuty
  • kara wykluczenia ze spotkania – drużyna gra w osłabieniu do końca meczu

   IV. Punktacja :

  • za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, remis 1 punkt, za przegraną 0 punktów.
  • za przegraną wskutek niestawiennictwa  0 pkt  i wynik 0:3
  • w rozgrywkach w fazie grupowej kolejność zespołów ustalona zostanie na podstawie ilości dużych punktów. W przypadku gdy dwie drużyny uzyskają taką samą liczbę punktów o miejscu tych drużyn decyduje lepszy bilans bramek
  •  w przypadku uzyskania tej samej liczby punktów, przez więcej niż dwie drużyny       o kolejności decyduje „mała tabela” uwzględniająca tylko mecze pomiędzy zainteresowanymi zespołami
  • o zajętych miejscach decydują kolejno :

- większa ilość zdobytych punktów

- stosunek bramek, strzelone do straconych

- większa liczba zdobytych bramek

     V. Zasady finansowania

 

  • koszty organizacyjne turnieju pokrywają organizatorzy.

     VI. Nagrody

 

  • drużyny, które zajmą I, II, III miejsca otrzymują pamiątkowe dyplomy, medale i puchary.
  • Wójt Gminy Kłodawa ufundował puchar dla zawodnika, który zdobędzie największą ilość bramek w całym turnieju

System rozgrywek

Planuje się udział 8 drużyn podzielonych na 2 grupy.

Pierwsze dwa zespoły z każdej grupy awansują do dalszych rozgrywek, które odbędą się systemem pucharowym.

godz. 11.00 – start rozgrywek grupowych

godz. 13.30 – start rozgrywek finałowych

Copyright © GOK 2012. All Rights Reserved.